Monday, June 15, 2009

hAri InI daLam Sejarah

pagi2 lagi aku da bgn..kawan aku dtg umah nk mintak tolong print kan kerja dye..mule2 rase mcm xnk tolong...oleh disebabkan dye kawan kepada kawan aku ( awek 2...lame xjumpe makin lawo lak...ekekekekeke ) aku pun amik keputusan yang frastik aku tolong dye...aku ingatkan sekeping ke 2 keping jer dye nk print...sekali amik ko berkeping dye nk pirnt...hahaha...tp xper aku mmg suke menolong orang nie...dapat pahale nie...

pas dari kelam kabut pagi2 hari...aku pun terus g kerja...sebenarnye aku da lambat nie...aku pun sembat ar keta buruk aku 2 ke tahap maksimum...xku sangke mcm nk terabur enjin kereta aku...ekekekeke...maklum la umur kereta aku 2 da 26thun beb...seb baik xde pape...

masuk2 keje je da buat ar mcm biase, online je ar keje aku...check email la 2 la nie la...pas 2 agak da boring aku training men game counter strike condition zero...ekekekeke...maklum la aku di cabar seorang hamba ALLAH S.W.T. nie...dye berhajat nk mengalahkan aku mengunakan pisau jer...hahahaha...tp aku tabir spirng gab kat dye...dye jer yang berani cabar aku...ekekekke...

k bersambung sok la yer...
xtau nk tulis pe lagi ar...
ekekekek...

Related Posts

hAri InI daLam Sejarah
4/ 5
Oleh

Subscribe via email

Like the post above? Please subscribe to the latest posts directly via email.