Sunday, July 12, 2009

Ape nk jadi...

pagi2 lagi ade seorang bapak budak dtg...kononyer nk antar anak dye masuk kelas komputer kat tempat aku kerja nie...masuk da ar xbg salam...dasar manusia ape tah...pas 2 bising2 suh masukkan anak dye dalam kelas sekarang juga...dye ingat pasor ker ape...ikut giliran ar...nie daftar lambat nk cepat jer...bagero nyer orang...pas 2 suh mengajor pakai buku dye lak...ape kes tah orang mcm nie pun ade...da ar kerajaan buat CBC nie untuk kemudahan orang kampung supaya mengenal ICT nie...n suke2 jer nk ckp CBC nie dibuka untuk tujuan tah ape2...ape bende ar...seb bek kesabaran aku ade lagi...nyaris2 gak aku betumbuk...seb bek mmber dtg...kalau x da lame da aku sepang n halau...bodoh...belagak pandai...mcm terer jer...geram lak aku...kutuk2 aku gn kak ani lak...kalau dye hebat sgt duk ar sini keje...mengajar...jg kaunter...buat modul...buat report kewangan,utility sumenyer la, repair pc yang rosak, cek internet sumer...kalau hebat sgt ar... geram doh...bodoh nyer manusia... bak kate mmber aku "BUTO LAH KOOOOOOOOO"

hahahahhahahahahahahah...
sekian dari aku yang mereng nie...

Related Posts

Ape nk jadi...
4/ 5
Oleh

Subscribe via email

Like the post above? Please subscribe to the latest posts directly via email.