Tuesday, July 28, 2009

hahahahahhahahahahaha....


hari nie dalam sejarah aku ialah aku penat,,,aku pening,,,dada aku sakit2,,,aduh...mcm ner nk berenti merokok nie...ari2 isap rokok,,,isap rokok ari2,,,rokok ari2 isap...hahahaha...tension kot sebab 2 ar aku isap rokok,,,isap rokok jer isap len xde haaaaa,,,hahahah...mlm td aku xleh tido...memikirkan seseorang...tp sayang dye sudah menjadi milik orang...ape boleh buat nengok jer la...hahahahaha...jebon@james bond la...hahaha...nampak nyer melepas la lagi...ekekeke...tp xper...bunga bukan sekuntum...berkuntum2 lagi bunga yang ade kat taman mak bedah...hahahalayan jer....ekekekeke...dye la gadis bintang yang aku cari...hahahaha...its ok...aku doakan "Gadis Bintang ku" bahagia bersama pilihan ati dye...amin...

Related Posts

hahahahahhahahahahaha....
4/ 5
Oleh

Subscribe via email

Like the post above? Please subscribe to the latest posts directly via email.