Tuesday, July 28, 2009

Kepada Wanita2 Yang Kuang Ajo!!!

hahahahahaha...ari nie aku dgn berbesar ati nk mengucapkan selamat pengantin baru la kepada bekas awek aku ...semoga kau berbahagia sehingga anak cucu...

hahahahahaha...kurang ajo ker aku???ekekeke...mmg aku kurang aja kot...sebab ape ek aku jd kurang ajor...sebab aku kenal wanita2 yang kurang ajo mcm ko...bile kau perlukan aku kau cari aku...selame 4 taun aku kenal ko...ko campak aku mcm sampah...bile ko da kawin da ade laki...baru kau sebuk nk call2 aku...kacau2 aku...kau nk ape???nk mampus???hahaha...ke ko da gersang sgt laki ko xbg kat kau....hahahaha....nie dye aku selame nie diam jer terhadap orang2 mcm kau...tp hari nie ati aku ckp panas setelah mendengar sendiri dari mulut bapak aku...aku betul kecewa gn sikap kau yang mcm gampang...betina sudal la ko aku ckp...jgn marah...sebab ko buat cerita gn bapak aku...ko manusia jenis ape ar...kalau ko xpuas ati gn aku ko dtg jumpe aku ar...xpayah ar nk men bapak aku...aku da besar ar...bukan lagi tangunggan bapak aku...jg ar laki kau...sampai laki aku maki2 aku...aku leh sabo lagi...tp hari nie aku da xleh sabor...bodohnyer betine...bodoh...belajor tinggi tp otak xde...gune lutut juga...sial la ko nie...bodoh nyer...aduiii...nyesal aku kenal gn ko...ish2...tekanan ar mcm nie...pundek...aku harap ko bace ar ape yang aku nukil kan kat blog aku nie...

kau cerita kat bapak aku mcm2 eh...sume cerita palsu jer...tp aku xbodoh...jgn sampai aku ceritakan semua buruk ko kat family ko...ko ingat dulu sebelum ko kwn n kenal gn aku...ko 2 sape???huh...bengkek jer...muke nampak baik...tp kau punyai ati yang busuk...lagi busuk dari bau bangkai...aku akan cari kau gn laki aku sampai jumpe...aku nk berdepan gn kau berdua...ape masalah lagi...laki kau pun masalah...kau pun masalah...kau hengat laki ko budak pekida aku takut...tidak...aku berpegang pada jalan ALLAH S.W.T. "HASBIALLAH"...xde yang lain dalam jiwa aku skang...kao tunggu...saat dan waktunyer akan tibe...dendam aku bawa ke maut...kau tunggu...sikit jer la...sebelum Ramadhan aku mesti jumpe ko...sorry 2 say...aku benci gn perangai kau gn laki kau 2 SYAITAN!!!!

Related Posts

Kepada Wanita2 Yang Kuang Ajo!!!
4/ 5
Oleh

Subscribe via email

Like the post above? Please subscribe to the latest posts directly via email.