Saturday, August 29, 2009

Pagi Yang Gelap

hahaha...tajuk post nie mcm tajuk lagu hujan 2 pagi yang gelap kini sudah terang....

mcm2 hal dunia. sebenarnyer pg2 lagi aku da bgn. terus g mandi pas 2 sahur...2 pinggan nasi aku bedal pagi nie...kenyang 2...banyak makan aku skang nie...tah ape ni jd la...makin boyak la pas nie...ekekeke...

pas sahur aku p solat subuh..mase aku jalan nk p ke surau 2...aku ade la jumpe sorang mamat nie buleh dye baring kat tepi jalan...aku ingat excident...rupe2nyer dye tido siot kat tepi jalan ape ke gile la orang2 zaman sekarang...punye banyak tempat nk tido kat tepi jalan juga dye nk tido...siap berdengkor lagi 2...hahahah...gile ah ding dong...

Bgs ar pak imam Mat Dom pg td...surah dye pendek jer..mungkin dye tau aku mengantuk kot 2 yang dye bace surah pendek2...ekekeke...biase la...baru berjinak2 solat subuh kat surau...biase nyer kat umah jer kompom lamabt...kekeke...

balik umah jer terus baring2 sambil layan citer G I Joe...layan juga cerita dye...banyak action...best la...dari cerita melayu nie asik cinta, harta, mengarut2 ar...hahaha..
tiba mase nk p working...



Related Posts

Pagi Yang Gelap
4/ 5
Oleh

Subscribe via email

Like the post above? Please subscribe to the latest posts directly via email.