Tuesday, September 29, 2009

Raye Oh Raye

Hari Raya dtg lagi woiii...
seperti biase la mcm2 persiapan dibuat oleh family aku...
ekekeke...tp aku ttp mcm biase....
xboleh nk beraya sakan tahun nie...maklum la sekadar beraya dengan kereta baru da la...
ekekeke...
cukup 2...
tahun nie aku raye kat umah nenek di Felda Bukit Besar...
mmg besar bukit 2...
tahun nie tahun ke-2 seluruh keluarga aku beraya tanpa kehadiran atok yang paling aku sayang..
dye meninggal pada 11 syawal 2tahun yang lalu...
kalau xsilap aku la pada 23 oktober 2007...
kehilangan belia amat kami semua rasai...

tp yang hidup nie kene la teruskan hdup...
hahaha...
pada aku raya tahun nie la raya yang paling best dalam hidup aku...
sebab ade barbeku kat umah nenek yang ditaja 80% oleh Pak Long aku...

syok wei...korang try ar wat nanti time raye...
mase 2 sume berkumpul kat umah nenek kecuali pak ngah aku sebab dye bertugas pada hari tersebut...tp kemeriahan nyer tetap terasa ar...siap ade mercun bunga2 lagi...
mmg happy ar...gambar di atas 2 gmbr mase ptg n mlm bbq seronok wei...taun depan nk buat lagi...

nie la nenek aku Hajah Ramlah Bte Bujan (ha yang baju unggu 2 aku la)ekekeke...

family aku nie...


semoga raye2 yang akan datang akan lebih meriah lagi...
yeah!!

SALAM AIDIL FITRI DARI SAYA MUHAMMAD AFIF BIN SAMSHURI MAAF ZAHIR DAN BATIN...