Tuesday, October 13, 2009

12 Oktober 2009


Sekali lagi penyakit demam aku dtg wei...pg2 nk bangun terus jer jam...xleh nk bgn...badan sakit2...pas 2 ibu aku ape lagi membebel la pagi2...mcm biase la...nasib bek ade ibu aku lagi kat sini...kalau family aku jd pindah ke sabah mati aku sorang kat umah...ekekeke...pagi 2 aku ke hospital la...pg lagi da kene sekolah gn doktor..hahaha...boring...mcm biase mase 2 aku kene 2 injection la...satu tuk imun aku la...penyakit yang aku sendiri alami nie...dan ubat demam...mcm2 hal la...boring pun ade gak dengar doktor 2 membebel...nasib bek cun + bujang lak 2...ekekeke...lawa la...sebelah malam lak aku g balai bomba...maklum la nk g temuduga menjadi seorang pegawai bomba kan...mcm2 aku belajar...care nk angkat berat, panjat tali, naikkan tangga 90 darjah, mcm2 lagi la...mmg baik pakcik2 yang kat balai bomba semalam...tp yang xbest nyer...badan aku lak sakit2...mcm nk tercabut tulang2...ekekek...