Thursday, October 8, 2009

+ Demam Kali KE-3 Dalam Thn nie +

Demam, demam, demam, penyakit yang paling aku xsuke...tp apekan daye aku terima dengan hati yang terbuka...ekekekeke...tah ape2 jer...da 3 kali taun nie aku diserang penyakit demam...xthn siot bile demam...nk tercabut tulang aku nie...nk suh g klinik or hospital...sorry aku xbiase la ke klinil or hospital...sebab dari kecik lagi bile aku demam kompom aku ade penawar aku sendiri(maklumla doktor sendiri kan)ekekeke...aku lagi suke pakai baju tebal2 xpon selimut tebal2...feveret aku 2...pas 2 aku suke mandi bile aku demam...satu ubat yang mujarab...lagi satu baru teringat nie mase aku tinggal gn arwah atuk aku dye selalu ckp kalau demam 2 xpayah g klinik wat habis duet jer...minum jer air 100+ dicampur gn garam sikit...kompom baiknyer....so aku amalkan la...bile nk demam jer aku pun minum ubat buatan sendiri...ehehehe...alhamdulillah dye nyer hasil memuaskan tau...berkurangan la demam aku nie...tp time malam jer kompom down...sumer berat...kepale, badan, kaki ke lutut ker...senang citer seluruh anggota la...jd malas...hahahaha...ape da aku merepek nie...hahaha...so jumpe len kali...ade kerja mau diselesaikan nie...

bye bye bye