Wednesday, October 14, 2009

+ Hujan - Mencari Konklusi +

Salam kepada semua kawan aku...

ha post kali nie aku nk bercerita cikit la tentang band underground kat Malaysia yg semakin meletop2 nie HUJAN...bercerita tentang band Hujan nie, lame da aku dengar lagu dye...mula2 aku dengar lagu dye yg tjuk nyer Pagi yang gelap...xsilap aku 3 taun dulu la...mmg sedap lagu2 hujan nie...Noh mmg pandai buat lirik lagu...di tambah dgn AG sebagai gitar 1st, Am drummer dan lain2 menyedapkan lagi la lagu2 yang ada dalam album terbaru dyeorang nie Mencari Konklusi...dengar cerita dyeorang nie da start tour untuk album terbaru mereka nie...so harap hujan akan terus memberikan impak maksima kat industri muzik tanah air kita nie...so sambil kite duk rilek2 kat umah 2 ape kate kite layan lagu hujan - Mencari Konklusi...