Sunday, October 25, 2009

+ Kembali +

Semalam kan aku dpt satu surat dari seorang sahabat baik aku yang gh rekrut tuk menjadi seorang ahli bomba dan penyelamat malaysia. dia menulis surat sebab xboleh nk contact pakai phone la...hahahaha...mcm zaman purba lak...hihihi...tp xper...setidak-tidaknyer dye still kawan aku yang paling baik...xde yang baik selain dye...ingat juga dye kat aku...hahaha...lame siot dye nk abis...tahun depan baru dye abis rekrut...huhuhu...rindu lak kat sahabat aku sorang nie...hahaha...mcm2 dye wrote kat aku semalam...dye ade cerita la...latihan nyer mcm kat dalam PLKN jer...xde ar teruk sgt pun...cume kat dalam sane ketat sikit la...xleh merokok, mcm2 undang2 dye la...k la aku malas nk citer panjang2 nie...wat penat tangan aku menaip jer...hahah...aku nk sambung wat kije aku dulu...