Tuesday, October 6, 2009

+ Marhaban ya Marhaban +

yeah...Marhaban da nk bermula...dan sudah pun bermula sejak seminggu yang lalu...ekekeke...seperti biase la aku mesti mengambil bahagian dalam marhaban kumpulan yassin aku...best time marhaban nie...aku leh jumpe gadis2 yang jarang sekali keluar rumah...so leh la try usha...ekekeke...2 hanya selingan jer...yang best nye aku dpt berjumpe sahabat2 aku dalam majlis marhaban rumah ke rumah nie...mane taknyer...masing2 sibuk belajar n bekerja...so mcm ner la nk jumpe...ssh...time2 mcm nie la aku leh borak2 gn mereka2 yang terlalu bz...hahaha...sorry la kepada kawan aku sume...bukan xnk lepak2 tp aku ade tanggungjawab lain nk dipikul maklum la nk bg anak kucing mkn lagi, mcm2 la...hahahaha...ape2 pun good luck to all my friends...semoga kite berjumpe lagi di raye-raye yang akan dtg...hahahaha...