Thursday, October 29, 2009

+ Wan C MacGaiver +


ha ni kawan aku...name dye wan...nk kate kawan baik tue xla...tp kawan tuk lepak2...hahahaha...ssh nk cari kawan yang baik nie...kawan makan kawan ramai la...tp yang aku suke gn c wan nie...dye nie kreatif...pantang jumpe bende pelik kompom dye selidik da mcm professor da...setiap ape yang dye selidik boleh dikatekan 90% menjadi la...sukses...2 yang aku suke gn perangai dye nie...berani mencube...hahaha...




ha ni pulak rauf...taukey burger...dye aku xberape bekenan...memandang kn dye nie taukey kan kene gak la buat baik...biase ar...bile da jumpe kawan baru kompom kawan yang xde gune pada dye akan ditinggalkan...apekan daya...ssh mau ckp la...sendiri pikir la...aku harap dye sedor ar ape yang dye wat kat kawan2 yang lain...orang lain pun ade hati dan perasaan jugak...asik nk jaga perasaan orang lain jer...payah ar mcm 2...hahahahasape yang nk jaga perasaan kita kan...hahaha...ucapan aku kat sini kat rauf...jgn terlalu angkuh dgn ape yang kite ade...kite patut bersyukur...hari nie kite duduk atas,,,sok luse lom tentu kite akan kekal di atas,,,ayuh renung2kan lah...

hahahhaha...

*(sesi kutuk da setel)

Related Posts

+ Wan C MacGaiver +
4/ 5
Oleh

Subscribe via email

Like the post above? Please subscribe to the latest posts directly via email.