Tuesday, November 10, 2009

+ 7hb November +


ade ape dgn 7hb November nie...hahahah...xde pe yang special pun...cume pada hari 2 gaji da masuk jer...pas 2 teman kan sepupu g temuduga TLDM kat Sek. Men. Keb. Sri Perhentian, Pontian...

pas 2 lepak kat PJK Sungai Pinggan, Pontian...lame da xlepak..jumpe Din Asst Manager PJK...sarapan pagi merangkap makan tengah hari kat sane...hahaha...Din terima kasih sebab belanje aku makan sedap wey...nanti aku dtg sane lagi aku nk ko belanje aku lagi...ekekeke...amacam???ok ka???hahaha...seperti biase la...port mmg aktiviti wajib...gelak ketawa bersama2...pas dari 2...datang seorang makhluk ALLAH bernama Mat Nor...sudah lama tidak melihat itu budak...hahaha...sakng dye da taff da...asik g gym jer...mau tidak nek badan..da macam malek nor da aku nengok...hahaha...