Saturday, November 21, 2009

+ Bodoh ke +

sudah lame aku xmencoret...al-maklum la skang nie aku kebzian sedikit dengan kerja yang menimbun2...al-kisah nk dijadikan satu cerita...hahahaha...xde pun ar nk cerita...cume skang nie kiteorang gn berperang email..banyak sgt ar isu yang didebatkan...xleh nk citer mcm ner...sebab semua orang belajar tinggi..tp gune kepale lutut bile berfikir...bengang pun ade...da salah xnk mengaku...mcm shit..tau n nampak salah orang jer...siap leh kutuk2 hasil kerja orang lain kat depan orang lain...ape cer...kalau xpuas ati gn hasil kerja orang tue...ape lagi bgtau jer la depan2...jgn citer kat orang lain...kecik ati tau x...dasar binawe nyer orang...pundek...akal xde agaknyer...2 la aku panggil bodoh yang xboleh nk di ajar...mcm sial...aku mmg xpuas ati la...aku diam2 makin lame menjadi2 lak...ssh orang mcm nie...ssh nk bentuk...da mmg dari azali mmg mcm tue kot...ssh...ape la...suke sgt nk wat orang sakit ati...mengaku salah mintak maaf...setel...buka buku baru...nk kecoh2 lagi kenape???what the fuck...mmg hanjing ar...kau mmg bodoh..harap belajor jer tinggi tp otak xde...pikir gune lutut...bodoh...