Sunday, November 29, 2009

+ Cermin Kereta ku Retak +

batu!! batu!! batu!!....

aduiii...batu2 xde tempat lain agaknyer dye nk landing...kat cermin kereta aku gak dye nk landing...kontol betul la...adeiii... da nk kene tukar cermin...da la xde cover insurans lak tue...dealer nie pun satu...weng-weng in the sky betul...menyusahkan aku...hahaha...xper la...aku sabor jer nie...seb baik xpecah seribu...kalau x mati ar aku...mati akal aku dibuatnyer...sehari sebelum raye korban lak tue...ape nk jadi la nie...nasib2...

hahaha...

Selamat Hari Raya Aidiladha...

Hari Raya Korban 27/11/2009 lokasi Felda Bukit Besar...

- Ramai gak la yang balik kg ari raye nie...hahhaa...meriah jugak la...best jugak...seronok pun juga...hahahah...sebanyak 18 ekor lembu di korban kan...best2 meriah tue...kesian nengok lembu2 yang di korban kan...tp tue da menjadi satu kewajipan tuk kite sebagai umat Islam....