Thursday, November 5, 2009

+ Hari Ini Dan Semalam +

Yeah bagun juga aku akhirnya dari mimpi yang pada aku biase2 jer...hahaha...ari nie aku terasa sgt sunyi, rasa bersalah, kelaparan, jiwa kosong, arghhh sume nyer ar...aku xpasti ape yang jadi nie...(mungkin dirasuk setan kot)hahaha...sape yang tau kan...perasaan marah aku semalam menyebabkan aku rasa bersalah kepada orang lain...aduiii...xper...kalau itu penghujungnya aku reda...aku bukan nyer manusia yang sempurna...banyak kekurangan...hhahaha...calo2...


ayuh kite enjoy...sabtu 7hb nie aku, nuar, aki
, daus dan zeli akan ke black zone studio tuk praktise jaming lagu2 baru yang da siap 2...semua nyer ade 4 lagu...biase la posisi aku skang da berubah kepada 2nd guitar dan kadang kala aku kembali ke posisi asal aku iaitu bermain bass...hahaha...xleh lupe saat jamming...bagai dirasuk satu kuase jahat...hahaha...ape la...da lame juga xrase seronok n puas bile jamming nie...layan...zaz...