Thursday, November 5, 2009

+ Maaf Buat Teman +

Asslammualaikum w.b.t.

kepada semua kawan yang mengenali aku dan aku kenali...di sini aku ingin menyusun sepuluh jari (+sepuluh jari kaki) nk mohon ampun dan maaf...sekiranya aku ade wat salah, menyusahkan orang...aku nie kan selalu menyusahkan orang...terutama HER!!!walau pun dia xtau ape yang aku rase...ckp tertekan...tp dye layan juga perangai aku yang bengong nie...hahaha...ssh ker???
ssh kot...hahaha...tp xper la...aku pun ok jer...aku da maaf kan semua kesalahan kesilapan yang kawan2 aku buat kat aku...cet podah...HER xkenal sape aku...tp dye tau perangai aku...hahaha...cume kadang2 aku jer yang lebih2 marah kat dye walaupun hanya meluahkan rasa xpuas ati aku...SORRY AGAIN...lepas nie aku da xnk menyusahkan HER lagi...xper la...aku nk idup sorang2...nk marah sorang2 sume nk sorang2...jalan2 sorang2...bukan pe...aku xnk jd batu penghalang jer...bek lonely...best...da la malas nk cerita panjang2...penat nk menaip nie...

Jeng jeng jeng...

sekian....

salam...