Saturday, December 5, 2009

+ Aku Seorang Pemuzik? +

yeah. bercerita pasal muzik mmg aku suke. sebab aku peminat muzik no 1. kire fanatik la pasal2 muzik nie. dan aku juga seorang pemuzik. hahahah. tapi hanya pemuzik di dalam jamban jer. cube2 berjinak2 gn indie tapi xterer lagi. jiwa aku ke arah muzik yang seperti Greenday, Sum 41, Blink 182, MCR dll. projek band aku di beri nama The Seven-Five-0. dianggotai lima orang anak muda yang sungguh berbakat dalam bidang muzik kecuali aku la.

line up band :

Daus - vokalis
Zeli - pemain gitar/vok,
Aki - Pemain Drum
Nuar - pemain gitar
aRe-lOng - pemain bass/vok

tue la dye lineup2 band The Seven-Five-0, mereka dah pun menghasilkan 3 lagu yang bertajuk, mission incomplish, politik pemusnah dan crazy monopoly, lagu2 ini telah siap di susun dan akan melakukan sesi rocording tidak lama lagi dalam bulan 12 nie juga mereka akan melakukan sesi recording tuk ketiga-tiga lagu ini. sekarang masih lagi dalam sesi praktis xleh nk tunjukkan lagu2 nyer nanti xsyok la. dan xsuprise. hahahaha...lagu pun da siap sume da...bakal siap satu lagu lagi berjudul kawan dan akan dimuatkan dalam demo ke dua tidak lame lagi. da la mls aku nk cerita panjang2 buka ade sape yang nk bace pun...hahahahaha

caw sin chi...