Friday, December 11, 2009

+ Hari Ini +

Salam kepada kawan-kawan sekalian...

hari ini aku mmg cukup gembira, sebab setalh hampir 2 tahun aku tunggu aku dapat juga jawapan dari seseorang mungkin lebih dari sorang kot. bukan awek atau girlfren tau. Lagu kawan menjadi taruhan dalam first demo Band yang aku sertai The Seven Five O. Hasil nukilan ku setelah aku mengharungi pelbagai ragam kerenah manusia dimuka bumi ALLAH ini. terima kasih aku ucapkan kat ahli-ahli yang kerana sudi menjadi kan lagu ciptaan aku nie sebagai killer song. tengkiu everybody...
dalam gembira happy go lucky ade sedih, pemergian salah seorang dari sahabat aku ke luar negara membuat kan aku rase serba salah(mungkin perasaan jer kot), dye pergi ikut family dye pindah maklum la bapak dye orang Swenden(Ejoi kalau ko bace blog aku ko tlg sampai kan salam aku kat band Mando Diao, peminat setia nie)...hahahha...wei kalau ko rindukan kiteorang kat sini nanti aku upload lagu kawan kat mysapce...ko dengar ar sampai lebam...

cerita lain nie tau...
hahaha...walau pun masalah kesihatan aku xberape nk ok...tp aku tetap nampak kan diri aku nie ok jer...sebab wat nk nampak sakit nanti makin sakit ar...hahahaha...nk buat mcm ner...aku nk g klinik pun malas, lagi kan nk p hospital, mintak ampun ar. mmg pemalas la aku jd nyer...hahahaha...xper la...kalau da sampai ajal aku reda jer...xteruk pun penyakit aku...cume penyakit malas jer...ahahahaha...

k la aku ade kerja la nk buat...maklum la nk bercuti panjang la kate kan nie...hahahah...c u tommorow never die...

*kalau sempat aku update ar sok...sok malam aku nk p sesi recording kat Hard Sound Studio...jumpe di sana di sana di sana...