Tuesday, December 22, 2009

Refreshment On 14-17 Dec 09

Salam...

huh da lame gak aku x update blog aku nie...rase
mcm lain la pulok...hihihi...sebenarnya aku bz sikit gn kerja 14-17 dec 2009 ari tue aku ke Latihan Tahunan Penolong Pengurus Pusat Jalur Lebar Komuniti iaitu tempat aku bekerja sekarang nie...di adakan di Hotel Holiday Villa Subang.

13 dec - 7.00pg aku bergerak dari terminal bas sementara kota tinggi ke terminal larkin. destinasi ke shah alam umah pakcik aku ( Ci
k Suri ). Sampai Shah Alam jam 4.30 petang. maklum la nek bas yang bergerak mcm kura2. tp alhamdulillah selamat sampai la. pas tue g makan (da lapo gile ) kat seksyen 15, sedap gile makanan dye. layan...petang 2 mmber aku yang belajar kat poly shah alam dtg umah pakcik aku lepak2...14 dec 09 - 17 dec 09 - Hotel Holiday Villa

yeah akhirnya latihan tahunan dijalankan. mcm2 ar pendedahan yang kiteorang dapat mase training ari tue...untuk makluman semua latihan nie hanya dilakukan untuk PJK FASA RINTIS OR PILOT SITE satu malaysia. so xramai la hanya 12 orang jer yang hadir semasa training ari tue...yang hadir semasa sesi latihan itu adalah muka2 lame iaitu aku, din(pjk sg pinggan), fara (pjk tgjung sepat), kak tie(pjk kg lalang), kak is(pjk simunjan), kak fiza(pjk felda mayam), man (pjk Tmn Kelisa) dan muka2 baru, marlina (pjk banda baharu), shah(pjk sik), amin(pjk pulai chondong), dan qayyum(pjk kuala jempol)... k la korang nengok la gambar2 yang ade kat sini aku upload kan...

semasa di dalam bilik latihan


di HQ MSD di bandar puteri puchong

Staff PJK pilot