Tuesday, March 30, 2010

Buffered Earnings Bertambah

Assalamualaikum w.b.t

Apa khabar anda semua, sudah lama aku tidak mengecheck akaun nuffnang aku, td pagi aku buka terkejutz aku nengok buffered earning aku. Ada 8 campaign. huh. Aku bukan paham sgt ape bende tue, tapi alhamdulillah la banyak sikit leh dpt nanti.

Tq kepada semua blogger2 yang singgah ke
blog aku nie yer. Peace no war...


klik untuk tumbesaran gambar


Related Posts

Buffered Earnings Bertambah
4/ 5
Oleh

Subscribe via email

Like the post above? Please subscribe to the latest posts directly via email.

3 comments

Tulis comments
avatar
March 30, 2010 at 10:05 AM

tahniah! sy bru je 2 buffered earning..huhu

Reply
avatar
March 30, 2010 at 1:09 PM

huh aku sekali pun tak pernah dapat. aku macam fikirkan nuff kurang sesuai dengan aku haha

Reply