Friday, March 26, 2010

Evolusi Kl Drift 2 Mantap

Tags


Assalamualaikum.

25hb Mac 2010(semalam), di 75 buah pawagam bermula secara serentak tayangan "EVOLUSI KL DRIFT 2". Aku pun amik peluang untuk t
urut serta membeli tiket untuk menyaksikan filem ni. Tak sia-sia la aku pergi tengok. Ada peningkatan dari semua aspek file ni. Syabas aku nk ucapkan pada Syamsul kerana berjaya menyiapkan file Evolusi KL Drift 2 ni. Teruskan usaha, buat lagi filem-filem yg boleh menaikkan nama Malaysia kat mata dunia.

hihihihi

2 comments

wah..kene g tengok ni,mcm best je.

bes ekk? huhu...xtgk lg maa.huhu