Tuesday, April 20, 2010

+ Cuti - Cuti Malaysia +

16 April hingga 19 April Cuti - Cuti Malaysia di Shah Alam, Selangor.

Wah sudah lama tak updated ini blog. Berada di negeri orang selama 3 hari memberikan aku banyak pelajaran tentang kehidupan. Terima kasih. Banyak yang akan aku ingat sebagai kenangan yang cukup indah, walaupun sekejap bertemu dengan orang yang pernah bertakhta di dalam hati aku ini dan tak kan pernah luput perasaan itu sampai hujung nyawa aku.

Kepada makcik-makcik and pakcik-pakcik aku terima kasih kerana sudi melayan kerenah anak sedara yang sewel sorang nie. Mungkin ini yang terakhir? Bersyukur kepada ALLAH kerana memberikan aku kekuatan dan peluang untuk bertemu dengan Dia yang sangan istimewa dalam hidup aku walaupun tidak seperti dulu, tapi hati aku cukup puas. Terima kasih awak sebab sudi berjumpa dengan saya. Kenangan tu tak kan aku lupakan. Akan sentiasa melekat dalam ingatan aku.

Cuti-cuti Malaysia aku kali nie ke Shah Alam ke rumah makcik aku (Mokder Ruby), yeah. thankz sebab sediakan penginapan untuk aku (anak sedara paling nakal), makan minum yang serba serbi cukup, hahaha. Tak lupa juga kepada Pak Lang, Mak Lang, Cik Suri, Cik Noly sebab bawa aku jalan-jalan sekitar Shah Alam, and tunjuk jalan ke rumah baru Mokder.
kat bawah nie aku ada la snap beberapa gambar masa aku p jalan-jalan kat i-City kat Seksyen 7 Shah Alam, Selangor.





Related Posts

+ Cuti - Cuti Malaysia +
4/ 5
Oleh

Subscribe via email

Like the post above? Please subscribe to the latest posts directly via email.

1 comments:

Tulis comments
avatar
April 21, 2010 at 10:46 AM

nampak syok je berjalan tuh..hehe

Reply