Thursday, April 22, 2010

My Dream Destination

Di manakah destinasi percutian anda yang anda idam-idamkan?

Bukan anda seorang saja yang impikan destinasi percutian yang sangat best. Kalau saya diberi pilihan saya nk sangat pergi ke Pulau-pulau yang cantik tak kisah la kat mana sekali pun. Bila berada di pulau sangat seronok sebab boleh menenangkan minda yang hari-hari di asak dengan kerja or study. Pulau Tioman memang destinasi seterusnya yang saya akan pergi, tersangat cantik permandangan di sana, nyaman, di sekitar Pulau Tioman terdapat beberapa pulau yang boleh dilawati. Makanan di sana pun sedap.Seterusnya saya teringin nak ke Istanbul, Turkey. Sebab di sana banyak tempat yang boleh di lawati dan banyak juga sejarah-sejarah yang menarik untuk di lawati. Antaranya bazar yang terdapat di sana sungguh unik. Bermacam-macam barang yang boleh di lihat dan di beli. Yang bestnya dapat naik kapal terbang a.k.a airoplane. hihihihi. Maklum la sudah lama tak naik, menjadi sangat teruja.
Wilayah persekutuan Labuan menjadi salah satu destinasi saya, kerana saye membesar di sana selama 5 tahun, masa tu kecik lagi, dan adik saya lahir di sana, jika ada rezeki yang melimpah saya akan terbang ke Labuan untuk melihat perkembangan yang berlaku di sana, bermacam-macam barang yang boleh didapati di sana..

Project Alpha Season 2 is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MASTraveller.com

Related Posts

My Dream Destination
4/ 5
Oleh

Subscribe via email

Like the post above? Please subscribe to the latest posts directly via email.