Tuesday, April 13, 2010

+ Nasi Lemak 50 sen +

Macam-macam terjadi kebelakangan ni.
Ada Manis ada pahit.
Mana satu yang seronok?
Diri Sendiri Pun tak tahu.
blurr....
Pagi-pagi Abg Bidin datang bawak kan aku nasi lemak. Memang fevereta aku tu, melantak sampai 2 bungkus hahaha. Makin bertambah la berat badan aku nie. hahaha...
Korang ada tips macam mana nak kuruskan badan?
Mari kongsikan dengan aku..

Related Posts

+ Nasi Lemak 50 sen +
4/ 5
Oleh

Subscribe via email

Like the post above? Please subscribe to the latest posts directly via email.

7 comments

Tulis comments
avatar
April 13, 2010 at 3:40 PM

50sen je?
hadoi susah nak jumpe.
mcm2 plak tu ade.sodapp~

Reply
avatar
April 13, 2010 at 3:43 PM

kat kampung saya nasik lemak 60sen,

Reply
avatar
April 13, 2010 at 3:57 PM

mak kata kalau dah ada org syg kita...gemuk pun takpe...hihi...

Reply
avatar
April 13, 2010 at 5:50 PM

eqbalzack : yola mmg la mcm tue...tpi mau juga slim kembali...nie la akibat tak bace bismillah time nk makan...ekekeke...

Reply
avatar
April 13, 2010 at 9:07 PM

nampak nya nasi tu sangat lazat ^_^

Reply
avatar
April 23, 2010 at 2:21 PM

sedapnye.... da lme xmkn nasi lemak.. huhu :P

Reply
avatar
May 11, 2010 at 9:45 PM

mak saye kate, lebih baik mati sebab makan daripada mati sebab x makan. maka, makanlah sebelum 1 hari nanti xboleh makan ag. cuma makan dengan berpada2 je. saye selalunye xmakan dah lepas 830 mlm. peace!~

Reply