Saturday, April 3, 2010

Talian Yg Lembab

Assalamualaikum w.b.t

ari nie aku cukup tension sebabnya, kelembapan internet melanda di tempat kerja aku. Rase nk balik umah tido je. hahaha. nk updated blog aku pun susah.

ok la tutup cerita pasal yg atas tue. nk buka cerita baru. hahaha. aku nk ucapkan tahniah dan selamat bertugas kepada seorang kawan aku (Anuar Musran) dan juga selamat tinggal sebab dye dapat surat semalam dye da tau tempat untuk dye mengajar nun jauh di bumi kenyalang serawak la. hahaha. sunyi la juga bila dye xde, xde lagi la lepak2 minum gn dye, 5 thn beb kat sane leh gile katenye. ape boleh buat tugas sebagai seorang pendidik untuk mendidik anak bangsa supaya maju ke depan. bermakna lepas nie SEVENFIVEZEROO akan tinggal 4 orang jer la. huh sungguh perit untuk menerima kenyataan. hahaha..

ka la aku ade kije nk buat nie..

petang sikit kalau sempat aku update lagi daaaaa..

Related Posts

Talian Yg Lembab
4/ 5
Oleh

Subscribe via email

Like the post above? Please subscribe to the latest posts directly via email.

1 comments:

Tulis comments
avatar
April 3, 2010 at 3:43 PM

hahaha
nasib rumah den laju jer

Reply