Friday, August 27, 2010

Today I Feel?

Apakah ertinya sebuah kebahagian? Adakah aku akan dapat merasainya atau aku hanya dapat melihatnya sahaja? Kebahagian bagi aku adalah kebahagiaan orang-orang yang aku sayangi dan aku kasihi walaupun aku tidak dapat merasainya. Sehari bukan setahun dan bukan selama-lamanya.

Aku baru sahaja dapat merasai kebahagian itu tapi hanya untuk seketika sahaja, ianya sudah ditarik balik atas kesilapan aku sendiri. aku kesal, tapi aku reda dengan kehendak NYA.

Aku adalah aku, dia adalah dia, itulah kebahagian adalaka kita rasa adakala kita tidak dapat merasainya. Jika kebahagian itu ada lagi bersama aku akan aku pertahankan lagi agar ia berkekelan hingga aku pejamkan mata buat selama-lamanya.

Di sudut hati ini tiada orang lain yang pernah membuatkan aku bahagia hanya "dia"....

Related Posts

Today I Feel?
4/ 5
Oleh

Subscribe via email

Like the post above? Please subscribe to the latest posts directly via email.

3 comments

Tulis comments
avatar
August 27, 2010 at 3:24 PM

macam sedih je ni..jgn sedih2 okay..tp memang..bila org yg kite syg bahagia, kite pn rase bahagia.. :)

Reply
avatar
August 27, 2010 at 4:34 PM

hmmm...hidup...mcm nie la...ade kale kite kene terima...huhuhu...

Reply
avatar
sengal
October 31, 2010 at 6:42 PM

ye..kte akn rse bahagia if lihat org yg kte syg bahagia..tp sejauh mana usaha kita utk membahagiakan org yg kte syg..lihat je pn xde gunenye..kte akn rse kebahagiaan tu ble kte saling menyayangi, menghargai dan mengingati... =) bertindak sebelum terlambat...huhu~~

Reply