Thursday, January 13, 2011

Musim Baru


Apa kene mengena Musim Baru dgn aku nye posting kali ini?...ish ish ish...

Tak ada kene mengena pun sebab Musim Baru yang aku maksudkan adalah musim baru untuk aku mulakan pada tahun 2011 ni. Azam tahun baru 2011 ni, aku nk selesaikan segala masalah kewangan yang aku hadapi. Tahun ni tahun untuk bebas hutang.

Biasalah setiap manusia di atas muka bumi ni tak mahu mempunyai masalah dengan hutan termasuk aku. Oleh itu langkah yang pertama aku nk setelkan mane yang rating paling tinggi. hahaha.

Azam yang kedua untuk tahun baru ni, aku nk kembali aktif dalam kancah Blog. Tak kira la apa2 pun aku mesti berblogging.

Azam yang ke tiga, aku nk kumpul duit untuk masa depan aku sendiri walaupun pada aku da terlambat untuk aku menabung, tapi aku tetap akan berusaha untuk menabung juga.

Azam yang terakhir. Yes sudah tentu la aku nk berhenti merokok. MEROKOK banyak menghabiskan duit aku.

Sehingga kita berjumpa lagi.


Related Posts

Musim Baru
4/ 5
Oleh

Subscribe via email

Like the post above? Please subscribe to the latest posts directly via email.

1 comments:

Tulis comments
avatar
January 16, 2011 at 10:53 AM

aku tau azam terakhir kau utk tahun ni:
hehehe kau nak cari bini kan kan

:P

Reply