Thursday, April 28, 2011

Ukiran Kulit Badan Manusia

Ha pagi2 lagi aku da update nie semangat tak henggat. Pagi nie aku nak kongsikan beberape gambar yang agak pelik. Orang mcm nie pun ade dalam dunia nie. Sanggup mengukir kulit mereka untuk menunjukkan kan seni yang menyakitkan tu...dunia2...

jom layan...










Macam2 ada...sampai sanggup nk ukir kulit nie..hehehehe...

Related Posts

Ukiran Kulit Badan Manusia
4/ 5
Oleh

Subscribe via email

Like the post above? Please subscribe to the latest posts directly via email.

14 comments

Tulis comments
avatar
April 28, 2011 at 11:52 PM

eerrkk.. serius ngeri bila tengok. baik guna marker pen je nak lukis2. hahaha

Reply
avatar
Haz
April 29, 2011 at 12:04 AM

terlalu berani pun masalah jugak rupanya..

Reply
avatar
April 29, 2011 at 12:07 AM

buat sakitkan diri saja konon2 nak cantik ...

Reply
avatar
April 29, 2011 at 12:45 AM

choiiii.. memang tak der keja nih
suka koyak2 kulit nak pokok kelapa
baik lekat terus kan bagus.. hu3

Reply
avatar
April 29, 2011 at 11:44 AM

YA ALLAH~~ mau termuntah~~ huhuhu...tak tahan!!! euwwww~

Reply
avatar
April 29, 2011 at 12:51 PM

erkk! gilo lah! nasib baik hidup lagi.. sah2 menyakitkan diri.

Reply
avatar
April 29, 2011 at 4:04 PM

yaaa.. ni cam tak de akai je

Reply
avatar
April 29, 2011 at 4:19 PM

erkk ngilu belakang aku tengok gambar2 tu.. adehh..

Reply
avatar
April 29, 2011 at 6:48 PM

cantik tuh bro..seni..hahah..mesti dia x mandi seminggu nih..

Reply
avatar
April 29, 2011 at 7:01 PM

bukan seminggu jer xmandi...mmg xmandi nyer orang nie...hahahaha

Reply
avatar
April 29, 2011 at 8:32 PM

ish3...pelik betul depa nih...gambar kulit tu nampak ngeri ar jugak...wakaka

Reply
avatar
April 29, 2011 at 8:50 PM

fuhhh menyeramkan dan menggelikan :(

Reply