Thursday, May 5, 2011

Di Sebalik Pengembumian Osama Bin Laden Di Laut Bukan D Darat

Hye bloggers sekelian...hehehe...Pagi nie aku nk berkongsi pendapat aku yang tak boleh pakai nie kat semua bloggers yang ade kat Malaysia. Komen jangan tak komen ye.

Sejak 1 Mei 2011 yang lalu kite semua dikejutkan dengan berita Osama Bin Laden terbunuh dalam satu operasi besar-besaran yang di lakukan oleh Komando-komando tentera Amerika Syarikat keatas tempat persembunyian milik Osama Bin Laden .



Persoalanya di sini kenape Osama tidak di kebumikan di darat? Kenape mesti kebumikan kat Laut?

Ini adalah pendapat aku sahaja.

Berkemungkinan besar jika mayat Osama di kebumikan di darat akan ada proses gali semula untuk menentukan DNA untuk mengesahkan yang terbunuh itu adalah Osama atau tidak. (Mungkin idea pihak2 tertentu).

Kalau di kebumikan kat Laut kompom la xdapat nak cari balik sebab mane ade batu nisan kat laut...

hahaha

Tu je la pendapat aku yang xberape nk jelas nie...just for sharing...

Related Posts

Di Sebalik Pengembumian Osama Bin Laden Di Laut Bukan D Darat
4/ 5
Oleh

Subscribe via email

Like the post above? Please subscribe to the latest posts directly via email.

4 comments

Tulis comments
avatar
May 5, 2011 at 3:51 AM

betul betul betul... ( versi upin ipin )

Reply
avatar
May 5, 2011 at 3:35 PM

hantar laut lah senang ... boleh bagi ikan makan

-----------------
DDczone Update EveryDay ... DO come

Reply
avatar
May 6, 2011 at 7:16 AM

Assalamualaikum...

Ada beberapa teori berkenaan dgn kewujudan Osama.

USA malu setelah beberapa lama tak dpt tangkap Osama. Jadi direka satu kematian tentangnya supaya imej mereka yg tercalar dapat dipulihkan.

Osama hanyalah satu watak ciptaan kerajaan USA bagi menyediakan alasan untuk menyerang dan memburukkan negara2 Islam dengan menuduh negara Islam sebagai "pengganas". Samalah juga halnya dengan kes kapal terbang melanggar bangunan WTC. Mereka sanggup mengorbankan sesuatu untuk mencipta sesuatu...

Sedangkan pemimpin hebat seperti Saddam Hussien selaku presiden Iraq pun dapat ditangkap dan dibunuh dengan cara merasuah ahli keluarganya, inikan pula "kononnya" seorang pemimpin pertubuhan seperti Osama. Osama adalah agen USA utk menjayakan rancangan menawan negara2 Islam seluruh dunia dengan imej "pengganas".

Reply
avatar
jom baca pasal osama
August 4, 2011 at 2:17 PM

osama kan seorang agen CIA terbaik kat amerika... disebabkan osama beri komen tentang islam, amerika terus kaitkan dia dengan al-qaeda..

yg paling sengal si amerika bodoh nih, dia bunuh pengedar dadah kat palestin tu... lepas tu edit muke osama jadik mayat kat gambar atas tu... logik ke osama (seorang agen CIA yg hebat nak tinggal kat rumah beso alam kat palestin tanpa kerajaan palestin tau itu adalah rumah osama..?

dia nak tipu kita, tapi dengan cara paling bodoh sekali...ntahapehapentah la kafir2 nih...

Reply