Sunday, June 19, 2011

List Blog Yang Bakal Di Hack

Sekarang nie tengah kecoh pasal hack menghack nie. Pada aku la kerja2 hack menghack nie kerja2 yang tak bermoral. Aku terbaca satu entry dari blog Jalut. Yang mengharianakan aku blog aku pun tersenarai sebagai blog yang bakal di hack agak pelik.


Sila lihat link yang bertanda biru tu, link blog aku tu PeNgembara

Sekarang nie aku nak minta kepada Pihak SKMM @ MCMC untuk membuat tindakan yang sewajarnya bagi mengelak gejala hackers ini yang semakin menjadi2 ini dapat ditangani dengan satu kaedah yang baik.



Pada pendapat aku senarai laman blog ini di ambil dari satu laman komuniti yang menggabung para blogger di Malaysia ini iaitu Gengblogger.

Harap2 masalah nie tak semakin serius la...

Related Posts

List Blog Yang Bakal Di Hack
4/ 5
Oleh

Subscribe via email

Like the post above? Please subscribe to the latest posts directly via email.