Wednesday, August 3, 2011

Asal Boleh Jer

Sudah lama dah aku rasa aku tak mengupdate blog yang aku sayang ni. Sekarang ni banyak betul perkara-perkara yang boleh dikatakan "asal boleh je", macam gambar-gambar kat bawah ni, asal boleh je


Ha yang nie leh pintu menggunakan papan. Asal Boleh Jer


yang ni pula penutup petrol menggunakan vcd. Asal Boleh Jer


yang ni lagi xmasuk akal, tak cukup dengan aircond kereta dia bawa sekali aircond rumah. Asal Boleh Jer

Motor ni menggunakan seat kereta Lancer Turbo ni. Asal Boleh Jer


Pergh yang nie lagi trill siap guna drill pukul telur. Asal Boleh Jer





Related Posts

Asal Boleh Jer
4/ 5
Oleh

Subscribe via email

Like the post above? Please subscribe to the latest posts directly via email.

11 comments

Tulis comments
avatar
August 3, 2011 at 3:56 PM

semua memang x boleh blah...haha

Reply
avatar
August 3, 2011 at 4:48 PM

terlebih kreatif ni bro..haha

Reply
avatar
August 4, 2011 at 9:10 AM

perggghh....sungguh la asal boleh ajerrr

Reply
avatar
August 4, 2011 at 9:57 AM

tu la pasal...aku nengok gambar nie pun agak asal boleh jerr...

Reply
avatar
August 4, 2011 at 5:43 PM

hehehe..ASBOL!!!

* AsBol= Asal Boleh :p

Reply
avatar
August 5, 2011 at 12:04 PM

Hahaha, mmg asal boleh betul ni.

Reply
avatar
August 7, 2011 at 6:27 PM

Salam;
Ini boleh dinamakan kreatif..asal hitam kopilah belalang..

Reply
avatar
August 10, 2011 at 11:34 AM

seram nk mkn kek kalo ikut step gmbr last hehe

Reply
avatar
August 10, 2011 at 2:26 PM

ade eh orang buat macam ni? ada jeh ideanya.

Reply