Saturday, October 1, 2011

Felda Palong 11, Gemas, Negeri Sembilan




Assalamualaikum dan salam sejahtera. PeNgembaraan aku kali ni adalah ke Felda Palong 11. Terletak dalam daerah Gemas dan bernegerikan Negeri Sembilan Darul Khusus.

Kenapa aku ke sana?
Aku ke sana sebab ada event Hari Terbuka Pusat Jalur Lebar Komuniti Felda Palong 11.

So apa yang ada dengan Hari Terbuka Pusat Jalur Lebar Komuniti ni?
Hari Terbuka Pusat Jalur Lebar Komuniti adalah salah satu program yang dianjurkan oleh pihak SKMM untuk mempromosikan Pusat Jalur Lebar Komuniti yang terdapat di Seluruh Malaysia.

Perjalanan aku dari Taman Equine, Seri Kembangan Selangor ke Felda Palong 11 mengambil masa lebih kurang 2 jam 30 minit, tak la jauh mana pun.

Aku sebenarnya malas nak membebel kat sini banyak nengok gambar sekeping dua yang aku sempat snap.

Related Posts

Felda Palong 11, Gemas, Negeri Sembilan
4/ 5
Oleh

Subscribe via email

Like the post above? Please subscribe to the latest posts directly via email.

4 comments

Tulis comments
avatar
October 1, 2011 at 1:02 AM

pernah datang tapi palong 10...hehe tapi ok gak sesekali masuk felda..aman...

Reply
avatar
October 1, 2011 at 1:15 AM

betul tu cik BiQa...

memang aman bila sekali sekale kite melihat suasana kampung...

:)

Reply
avatar
October 1, 2011 at 1:22 AM

:) rasa nak pergi lagi ... kat sana sikap kerjasama masih tinggi..suka tgk pakcik makcik keja sama 2...cuma org muda dah kurang..heee...semua dha lari KL.haha mcm drama melayu pulak

Reply
avatar
October 1, 2011 at 1:23 AM

HAI! Jom layari...
Hiburan, Informasi dan Berita disini > Blog BOM321
Gambar, Gosip dan Kisah Artis disini > Blog Gosip321

Reply