Wednesday, October 26, 2011

Jalan-Jalan Cari Makan

Bersempena dengan Majlis Konvokesyen Ke 7 UTeM Pakcik aku Mohd Razif Abdul Latif, aku bersama seluruh keluarga sebelah ibu aku telah mengadakan satu trip perlancongan ke Melaka pada 22 dan 23 Oktober yang lepas.

Pemegang Ijazah Kejuruteraan Mekanikal Pembuatan

Dapat juga aku berjumpa dengan Ibu dan Ayah aku, rindu aku pada mereka berdua, sayang aku pada mereka tidak terhingga.

Kami menginap di di Chalet Ayer Keroh Country Resort, 2 hari tu sungguh seronok dan happening sebab dapat kumpul beramai-ramai dalam keluarga yang besar. Kepada pakcik aku Mohd Razif Abdul Latif aku sebagai anak sedara mengucapkan Setinggi planet Pluto Tahniah sebab berjaya mendapatkan segulung Ijazah yang sangat bermakna dalam hidup Pakcik.

Aku bangga mempunyai seorang Pakcik yang sangat tabah dalam mengharungi dugaan dalam hidup, pelbagai dugaan yang telah di lalui oleh Pakcik aku ni untuk mendapatkan segulung ijazah. Alangkah gembiranya kalau Arwah Nenek masih hidupkan Pakcik, mesti nenek bangga dengan pakcik.

Ahhhh jiwa-jiwa pula aku ni. Gambar aku tak ada la plak...adeiiii

Related Posts

Jalan-Jalan Cari Makan
4/ 5
Oleh

Subscribe via email

Like the post above? Please subscribe to the latest posts directly via email.

3 comments

Tulis comments
avatar
adibah
October 27, 2011 at 12:47 AM

meletop nok ko punya jiwang..

Reply
avatar
October 29, 2011 at 12:52 AM

Inilah nasib seorang jurugambar...memang tak der gambar

Reply
avatar
October 29, 2011 at 2:30 PM

tau xper...jurugambar mmg selalu xde dalam gambar yang dia ambil...hahaha

Reply