Thursday, October 13, 2011

Makan-Makan : Nasi Ayam Belanga

Hari nie aku nak buat review sikit berkaitan dengan Makanan. Mari aku perkenalkan dekat korang semua NASI AYAM BELANGA terbaik dari pasaran Melaka. Sekerang ni tengah meletop-letop kat Melaka.

Menu utama di NASI AYAM BELANGA tak lain dan tak bukan tentulah nasi ayam. Apa yang special tentang NASI AYAM BELANGA ni adalah kesedapan nasi dan kelembutan ayam yang lain dari yang lain. Jujur aku katakan NASI AYAM BELANGAN boleh maju dan terus maju ke hadapan dengan syarat mesti la kena kekalkan momentum kesedapan agar pengunjung yang datang akan datang makan lagi di sana.

Kat bawah ni aku sediakan Peta macam mana nk ke Restoran NASI AYAM BELANGA

Masakan lain juga ada terdapat di Restoran NASI AYAM BELANGA ni bukan semata-mata nasi ayam. Mari kita sama-sama memeriahkan lagi Restoran NASI AYAM BELANGA.


















Related Posts

Makan-Makan : Nasi Ayam Belanga
4/ 5
Oleh

Subscribe via email

Like the post above? Please subscribe to the latest posts directly via email.

2 comments

Tulis comments
avatar
October 13, 2011 at 6:48 PM

jauh nun di sana, kalo dekat mesti aku pergi ni nak rase kelembutan ayam dia ni.hoho

Reply
avatar
October 14, 2011 at 1:20 AM

xpe...ada rezeki Insyaallah ada la tu...

:)

Reply