Wednesday, November 2, 2011

Gambar : Macam Ni Pun Boleh

Dalam aku sibuk melayan-layan perasaan, terpandang aku pada inbox email aku. Seorang Hamba ALLAH menghantar beberape keping gambar yang agak nak tergelak dan agak memikirkan ada juga macam ni kat dunia yang serba canggih ni.

Jom layan kejap

 Sekali pandang macam rupa ayam tapi sabut kepala daa

 Macam ni pun boleh dibawa nya

 Ni lagi hebat kerana naik bas

 Tumpang secara free

Macam mana nak naik tangga nie?

Abang saya nak tompang leh x?

So apa plan korang pada Hari Raya Aidilahda yang akan datang nie?

Related Posts

Gambar : Macam Ni Pun Boleh
4/ 5
Oleh

Subscribe via email

Like the post above? Please subscribe to the latest posts directly via email.

3 comments

Tulis comments
avatar
November 2, 2011 at 7:52 AM

ish..melampau..haha...

slm pkenalan..jumpe kt innit td...

Reply
avatar
November 2, 2011 at 9:15 AM

Salam;
Ishh!!..memang hebat melampau diaorang ni..

Reply
avatar
November 3, 2011 at 9:09 AM

kepala atau kelapa .. typo error tu.. ??

Reply