Wednesday, January 25, 2012

PeNgembara Kini Kembali

Assalamualaikum w.b.t,

Sudah lama rasanya aku tidak mencoret bersama PeNgembara. Atas urusan rasmi kerja aku tidak dapat untuk mengupdatekan PeNgembara. Sekaran PeNgembara telah kembali untuk mencoret sepatah dua tiga patah untuk tatapan blogger-blogger sekalian.

Ok, aku telah menghilangkan diri sejak dari awal bulan Disember lagi kerana tugas yang memaksa aku untuk berkampung di Negeri Pahang untuk sekian lamanya. Projek Kampung Tanpa Wayar menjadikan aku seorang manusia yang lebih bersyukur dengan apa yang aku ada sekarang ini. Dalam hati kecil berkata masih ramai lagi manusia di Negara Malaysia ini yang hidup dalam keadaan susah.

Tahun baru sudah berlalu, azam baru, matlamat masih sama, akan aku cuba untuk mencapainya. Insyaallah aku akan cuba untuk kuatkan diri untuk menjadi seorang manusia yang lebih memahami dan mengerti apakah maksud kehidupan.

Related Posts

PeNgembara Kini Kembali
4/ 5
Oleh

Subscribe via email

Like the post above? Please subscribe to the latest posts directly via email.