Semalam kan aku dpt satu surat dari seorang sahabat baik aku yang gh rekrut tuk menjadi seorang ahli bomba dan penyelamat malaysia. dia menulis surat sebab xboleh nk contact pakai phone la...hahahaha...mcm zaman purba lak...hihihi...tp xper...setidak-tidaknyer dye still kawan aku yang paling baik...xde yang baik selain dye...ingat juga dye kat aku...hahaha...lame siot dye nk abis...tahun depan baru dye abis rekrut...huhuhu...rindu lak kat sahabat aku sorang nie...hahaha...mcm2 dye wrote kat aku semalam...dye ade cerita la...latihan nyer mcm kat dalam PLKN jer...xde ar teruk sgt pun...cume kat dalam sane ketat sikit la...xleh merokok, mcm2 undang2 dye la...k la aku malas nk citer panjang2 nie...wat penat tangan aku menaip jer...hahah...aku nk sambung wat kije aku dulu...
Sunday, October 25, 2009
Post a Comment
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Popular Posts
- Pernah Berlakukah Dalam Sejarah Islam, Hantu Dijadikan Bahan Pameran?Adakah Pameran Hantu Ini Boleh Menjejaskan Akidah?
- + Hujan - Mencari Konklusi +
- PKPB : Roadtax Kereta Mati Masih Boleh Memandu - JPJ
- + Marhaban ya Marhaban +
- 12 Oktober 2009
- Cara Semakan Tarikh Duit i-Lestari Bila Masuk Ke Dalam Akaun Bank
- Korang Boleh Membuatkan Semakan Kelulusan Bantuan Prihatin Nasional (BPN) Bagi Permohonan Baru & Rayuan Kini Dibuka 9 Mei 2019
- Kluster Baru Dikesan Libatkan Tapak Pembinaan Di Kuala Lumpur - KKM
- PKPB : Kenderaan Persendirian Dibenarkan Bergerak Lepas Jam 10 malam