Saturday, November 21, 2009

+ Salah Satu Sebab Perempuan Melayu Hancur +

TAK SEMUA PEREMPUAN MELAYU TERUK. TAPI INI DARI PEMERHATIAN SELAMA 9 TAHUN DARI SEORANG INDIVIDU. JADI SEGALA BUTIRAN INI ADALAH DARI SEORANG INDIVIDU TERHADAP INDIVIDU LAIN.


1. sebab musabab yang paling TOP of the TOP adalah lelaki pun hancur. sedangkan lelaki yang patut bimbing perempuan.

2. faktor keluarga. -rantai sosial kehidupan keluarga yang terlalu terbuka. jadi dgn cara ini, si gadis mampu melakukan ape sahaja dari segi pergaulan bebas, pelakuan seumbang dan sebagainya.

3. gatal dan miang. -bukan semua perempuan melayu ni baik. ok, semua suku kaum, bangsa lain pun sama. ini cuma di nilai atas individu itu sendiri.bukan merosakkan pandangan masyarakat atau mengaibkan sesiapa.

4. cantik tapi bodoh. -ini satu lagi masalah. tak ke korang perasan, yang dalam internet tu. porns website,ads dan lain2.suma pakai perempuan cantik. jadi, perempuan melayu pun nk buat. ade saje pihak yg cuba mengeskploitasi keadaan dan situasi serta diri si perempuan. maka terhasil lah, MELAYU BOLEH !


ADA BANYAK LAGI KENAPA CUMA INI YANG SEMPAT DI PESAN OLEH INDIVIDU YANG DIRAHSIAKAN IDENTITI KERANA BELIAU TAHU, NANTI MESTI ADE KONTROVERSI DAN ISU TAK PUAS HATI